Bauknecht GSF 6610 PC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bauknecht GSF 6610 PC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

Taillieu Bart 26-04-2011
Geschreven voor: Bauknecht GSF 6610 PC

Na ongeveer twee jaar en half, gaf onze machine de geest. Oorzaak: kortsluiting en motor had het begeven.
Gelukkig nam ik de verlengde garantie bij Vandenborre!
Voor mij nooit meer een Bauknecht.

lorken 13-11-2009
Geschreven voor: Bauknecht GSF 6610 PC

KOOP GEEN APPARAAT VAN BAUKNECHT, WANT DE SERVICE IS ZEER SLECHT!!!!

Ik had een vaatwasser van Bauknecht die het na 5 jaar ineens helemaal niets meer deed. Eerst zelf geprobeerd op te lossen maar uiteindelijk toch maar een servicemonteur laten komen. Die kwam binnen en stelde zonder verder naar de machine te kijken zijn diagnose. Op mijn vraag waarom ik hier bijna €100 voorrijkosten voor moest betalen terwijl dit kennelijk ook telefonisch had kunnen worden opgelost reageerde hij eerst ontwijkend en gaf toen aan dat "hij toch ook brood op de plank" moest hebben.

Vervolgens deed hij een voorstel om de machine om te ruilen. Dit zou een zeer goede deal zijn want ik zou een machine die in de winkel €1400 kostte krijgen voor €600 incl. inbouwen. 1 minuut googlen leverde op dat dezelfde machine voor €500 nieuw te koop was!

Op een mail die ik vervolgens naar Bauknecht heb gestuurd kreeg ik slechts een standaardantwoord. Volgens Bauknecht werd een aanbod gedaan als reparatie gezien de leeftijd van de machine niet meer zinvol was. Kennelijk kan ik van een Bauknecht een levensduur van ong. 5 jaar verwachten. Op mijn verzoek om een serieuze reactie heb ik nooit meer wat gehoord.

nikA 18-06-2009
Geschreven voor: Bauknecht GSF 6610 PC

Een heel fijne vaatwasser. Wij zochten een niet al te dure vaatwasser. Dit is 'm geworden. Hij is heel stil. Je hoort 'm bijna niet. Soms vraag ik me af of hij wel aan staat zo stil is ie!
Hij heeft een sensor waarmee hij zelf bepaalt hoeveel water er nodig is en op welke temperatuur gewassen moet worden. Extra zuinig daardoor.Je kunt ook andere programma's kiezen (eco stand en nachtstand, 30 minuten stand, enz) of alleen bovenin of onderin af te wassen.
Er zit Powerclean op waarmee je aangekoekte resten extra goed weg kunt laten spuiten. Ik moet zeggen dat ik dat niet vaak gebruik. Het komt er gewoon schoon uit, tenzij hij te vol is gezet, maar dat ligt niet aan het apparaat.
Tot nu toe doet hij het prima, maar over de duurzaamheid kan ik pas wat zeggen als ie wat langer meegaat.

Al met al een heel fijn apparaat!